İtalyan lastik üreticisi Marangoni, Alfa Romeo MiTo modelini, Essen Motorshow'da, kendi tanıtımında kullanmak üzere modifiye ettirdi.
Marangoni'nin Ferrari F430'dan esinlenerek, TRC Italia adlı firmaya modifiye ettirdiği MiTo'da gövde, motor, kabin ve fren sistemi standart modelden farklı.
MiTo'nun 155 beygir gücündeki 1.4 litrelik turbo motoru modifikasyondan sonra 220 beygire yükselmiş. KW marka süspansiyon sistemi ile 40 mm alçaltılan MiTo M430'da Tarox marka 10 pistonlu 330 mm çapında fren diskleri kullanılmış.
MiTo'nun Ferrari F430'a benzemesi için ön tamponunda komik ve hatta kötü duran hava olukları var. Arka tamponda da yine F430 benzemesi için karbon-fiber "air diffuser" kullanılmış.
Aracın en "özgün" parçası ise Marangoni tarafından üretilen kırmızı renkte 225/35/18 ebadındaki lastikleri.