Öncelikle Ticket, Herhangi bir konuda Cabal Customer Support Ekibi'ne yazdığınız kısa mesajlardır.
Cabal Support / Ticket Yollamak
Başlamadan önce SSS(Sık Sorulan Sorular)'a bir cevap listesi hazırlayalım.
Soru: Ticket nasıl yollanır ?
Cevap: Öncelikle support.cabalonline.com adresine girip, Oyun ID ve Şifrenizle login olun. Submit a Ticket seçeneğine tıklayın.
Soru: Hangi bölümden ticket yollamalıyım ?
Cevap: Submit a Ticket seçeneğine tıkladıktan sonra karşınıza gelen sayfada ;
Technical Support : Teknik Destek
Account Support : Hesap/Üyelik Destegi
Bot Reports / Detectives : Hile Bildirimi
Blocked Account Enquiries: Blocklanan hesapların soruşturulması
Payment Support : Ödeme Destegi
Item Shop Assistance : Item-Shop Destegi
Report Abuse : Oyuniçi Olaylar, Ağır hitaplar
Size en uygun olan bölümü seçin ve "Next" Butonuna tıklayın.
Soru: Next'e tıkladım. Şimdi napıcam ?
Burası Ticket'i yollayacağınız sayfadır. Burdaki her butonu tanımlayalım ;
Piriority : Öncelik demektir. 6 farklı Priority değeri vardır.
- Low : Düşük
- Medium : Orta
- High : Yüksek
- Urgent : Acil
- Emergency : Çok acil
- Critical : Kritik
Burada ticket'inizin öncelik değerini giriyorsunuz. Ancak çok acil bir işleminiz yoksa yüksek öncelik değerlerinden yollamayın. (Örn; Gizli sorumu değiştirmek istiyorum "Low", Oyunda çok büyük bir açık var! "Critical" gibi)
Message Details : Mesaj
Subject : Konu
Buraya yollayacağınız ticket'in konusunu yazınız. (Örn; Şifre Değişimi, Hile Bildirimi, Ödeme Desteği gibi.)
Alt taraftaki büyük alana ticketimizi yazıyoruz. (Örnek Ticketlerdeki boşlukları kendiniz doldurmayı unutmayın. Yoksa teknik destek alamazsınız!)
Upload Files ;
Hile kullanan bir oyuncuyu bildirmek istediğinizde, Kanıt olarak sizden resim vb. şeyler isterler. Buradan o kanıtları Upload edip CS Ekibine yollayabilirsiniz.
Submit ;
Submit'e bastığınızda Ticketiniz yollanmış olur.
Soru: Yolladığım Ticketlere nereden bakabilirim ?
Login oldugunuz ekranda View Tickets butonuna tıklayarak bakabilirsiniz. Yada kayıt olurken verdiginiz mailinizi kontrol ederek.
Soru: Ticket'ime cevap geldigini nasıl anlarım ?
Ticketinizin yanında Last Replier yazar. Eğer orada sizin isminiz yazarsa, Daha cevap gelmemiş demektir.
SOru: Ticket'in yanında Open yazıyor. Bu nedir ?
Open'in anlamı Ticketinize daha kimsenin bakmadığıdır. Orada yazabilecek herşey aşağıda listelenmiştir.
Open : Ticketinize daha kimsenin bakmadığı anlamına gelir.
Info Required : Daha fazla bilgi istedikleri anlamına gelir. Ne tür bilgileri istedikleri size verilen cevapta yazar. O tickete "Reply" diyerek yeni bir ticket yollarsınız.
Investigating : İnceleme altında demektir. Bu esnadan yapacağınız hiçbirşey yoktur.
With Developers : Ticket'in CS'nin hallemediği konulara bakan (Harita bugu gibi.) departmana gönderilmesidir. Bu departman oyuna Patchleri yapan Programcı, Yazılımcı vb. kişilerden oluşur.
Completed : Ticketiniz tamamlandığı, istediklerinizin yapıldığı anlamına gelir.
Soru: Ticket Numarası nedir ?
Her ticket yollandığında bir numara alır. (Örn. XXX-1111 gibi.) Sadece Ticketlerde karışıklığı bitirmek için yapılmış bir sistemdir.
Soru: Bazı bölümlerde farklı bilgiler istiyorlar, Bunlar nedir ?
Game ID : Oyun ID'niz.
Character name : Karakter isminiz.
Not : *Karakter Adına ne yazarsanız, O karakter için değişiklik yapılır.*
World Set : Hangi Dünyada oynadığınız. (Örn. Mars)
Önemli!
Support websitesi "support.cabalonline.com'dur. Fake sitelere girmediğinizden emin olun!
support.cabalonline.com adresine gidin, Submit Ticket'a tıklayın, Blocked Account Enquiries bölümünü seçin.
Game ID nizi girin , Karakter ismi ve hangi serverda oynuyorsanız onu yazın world set kısmına.
Hello,
I do not understand why my account got blocked. Since I am sure I never broke any rules I would like you to investigate my account once again and unblock it.
Thank you.
Tercümesi: Merhaba, hesapımın neden bloklandıgını anlamadim. Herhangi bir kuralı ihlal etmediğimden eminim. Hesapımın tekrar değerlendirmeye alınmasını ve açılmasını istiyorum.
Teşekkürler
2. Gizli soru ve cevabını unutma halinde
Gizli sorular çok önemli bilgilerdir, gizli soru ile şifrenize reset atıp tekrar şifrenizi geri alabilirsiniz herhangi bir unutma olaylarında. Gizli sorunuzu degiştirmek istiyorsanız hesapın gerçek sahibi siz oldugunuzu ispatlamanız gereklidir.
support.cabalonline.com a git, Submit Ticket a tıkla, Account Support bolumunu seç
Daha sonra Game ID, Karakter ismi ve Oynadıgınız serverın ismini yazın
Subject kısmına (İngilizce): REQUEST: Reset Q+A
Alttaki büyük boşluğa (İngilizce):
Hello,
I would like to reset my secret question and answer. Below I provided information you need. Thank you.
Website username (Websiteye giriş için kullandıgınız isim username)
Full name (isim soyisim - en az iki kelime)
Address (adress)
Postcode (posta kodu)
Date of bith (dd/mm/yy) (Doğum tarihi)
How many game User IDs you have ( Kaç tane ID ye sahipsiniz, kaçtane karaktere sahip olduğunuz sorulmuyor karıştırmayın lütfen)
What are the characters you have on your game User IDs (sahip oldugunuz karakterlerin isimleri ve levelleri, eğer birden fazla IDniz var ise hangi ID ye ait oldukları)
Bunları doldurduktan sonra, 2 tane gizli soru seçin ve cevaplarını karşılarına yazın
Aşağıdakilerden herhangi bir gizli soruyu seçebilirsiniz:
Best childhood friend / Name of first pet / Favourite teacher / Favourite historical person / Favorite movie / Anniversary [dd/mm/yy]
Select answer: ( yukarıda seçtikten sonra bu kısma seçtiginiz gizli sorunun cevabını yazın)
Aşağıdakilerden herhangi bir gizli soruyu seçebilirsiniz:
Father's middle name / Spouse's middle name / First child's middle name / Grandfather's occpation / Mother's birthplace / Mother's maiden name
Select answer: (yukarıda seçtikten sonra bu kısma seçtiginiz gizli sorunun cevabını yazın)
Eğer yanlış bilgiler verirseniz gizli sorunuz değişmiycektir. Yada eksik bilgi verdi iseniz sizden daha fazla bilgi istenilecektir. IP adreste kontrol edilicektir bu sayede hesabın sizin olup olmadığı net bir şekilde görülebilicektir.
3. Hacklendim Ne yapabilirim?
3.1 Hesabıma girdim bütün eşyalarım çalınmış.
Malesef support sistem herhangi birinin hesabınıza girmesi sonucu herhangi eşyayı yada kaybolan malzemeyi geri VERMEMEKTEDİR. Bunun oluşmasını engellemek için 3 şey yapabilirsiniz;
-Antivirus kurup yada var olan virus programınız ile bilgisayarınızdaki keyloggerları temizleyerek
-Bilgisayarınızın emniyette oldugunu anladıgınız zaman bütün şifrelerinizi değiştirin
-Herhangi biri ile Hesap bilgilerinizi paylaşmadığınızdan emin olun.
3.2 "Your password has been changed (Şifreniz degişmiştir)" şeklinde mail aldım ben degişmediğim halde
Yada
Hesabıma girmeye calıştım ama bu yazdı "Account name and password do not match(Hesap ismi yada şifre doğru değil)"
-Öncelikle Bütün şifrelerinizi degiştirmeye çalışın
- Eğer çalışmaz ise Support a ticket atın (support.cabalonline.com - Account support department).
Subject (ingilizce:
Body (ingilizce):
Eğer bilgileriniz doğru ise Hesabınız kapanacaktır ve GMler size yardım edip geri vericeklerdir.
4. Şifreyi nasıl degişirim
4.1 Website şifresini nasıl degişirim:
cabalonline.com/account a gidin . Forgot Password butonuna tıklayın .
(Username, Email, New password, Password confirm, Secret question and answer). yazan yerlere boşukları doldurun
Sakın unutmayın bu sizin oyun içi şifreniz değildir
4.2 Hesap şifresi degişme:
Website hesabınıza girin buradan cabalonline.com/account. Şifreyi degişiceniz ID nizi seçin daha Sonra Hesapınızda CHANGE butonuna basın ve en üstteki boşluğa şu an kullanmakta oldugunuz şifreniz alttaki diğer iki boşluğa ise yeni istediğiniz şifrenizi yazın.
4.3 Oyun hesapı şifresi resetlemek:
Website hesabınıza girin(cabalonline.com/account burdan) Degişiklik yapacaginiz ID yi seçin, Password Reset tuşuna basın ( gizli sorunuzu ve cevabınızı bilmeniz gerekli eğer hatırlamıyorsanız yukarıdaki 2 inci kısmı okuyun.)
5. Support Ticket yazmak için Genel kurallar
5.1 Eğer sözlük vb kullanarak ticket yazmaya çalışıyorsanız bütün kelimeleri çevirdiginizden emin olun, Diğer türlü ticketınız anlaşılamaz halde olacaktır ve çevirileri yaparken argo kelimelerden ve yazım hatalarından kaçının.
5.2 Yazar iken parça parça açık ve anlaşılabilir şekilde olmasına dikkat edin, aralarında boşluk olmayan bir yığın yazı halinde olmaz ise daha hızlı anlaşılabilir.
5.3 Gerçek e-mail adresinizi kullanın , diğer türlü ticketlarınıza cevap alamıycaksınız.
5.4 Üst üste ticketlardan kaçının: sadece bir ticket yeterli, Eğer birden fazla ticket atarsanız birbirine karışıcak ve ticketiniz liste sonuna dogru ilerliyecektir.
5.5 Aynı ticket i farklı bölümlere yollamayın . Yanlış bölüme yollanan ticketlar hızlı cevap almanızı engelleyecektir. Hangi bölüm sorumlu ise o bölüme yollayarak daha hızlı çözümler sağlayabilirsiniz.
5.6 Ticketiniza cevap gelmez ise bekleyin bumplamak tekrar altına yeni şeyler eklemek . ticketinizin liste sonuna atılmasına sebep olacaktır.
5.7 Ticket da şifre yada diğer bilgileri sormayın şifreniz degiştirilip mail adresinize gelicektir.
5.8 Yeni Ticket yazmak yerine eski ticket a cevap yazın , diğer türlü GM lerin işleri daha zorlaşıcaktır.
5.9 Her zaman oyun ID niz ve karakter isminizi yazın bu şekilde GMler hesapınızı kolaylıkla bulucaktır.
5.10 Nazik olun ve küfür den kaçının.
5.11 Doğru Bölümü şeçtiğinizden Emin olun, Eğer çok uzun zaman ticket a cevap alamazsanız , ticket inizi kontrol edin , muhtemelen OPEN status yazıyor olacaktır, boşluk yada completed olmayacaktır.
Eğer ticket a cevap gelmeden problem çözüme ulaştı ise ticket ta bunu ekleyiniz yada ticket status u Completed(halloldu) olarak degiştiriniz
5.12 (ÇOK ÖNEMLİ) Eğer yapabiliyorsanız, ticket'ınızı mail adresi ile değil website üzerinden yollayınız.