İspanya'nın güçlü temsilcilerinden Barcelona'da formaya reklam almama geleneği son bulacak gibi görünüyor. Chelsea'ye sponsor olarak satışlarını %58 artıran Samsung'un sponsorluk yolundaki ilk hedefi Katalan ekibi Barcelona ve İtalyanların güçlü devi Milan.
Samsung'un pazarlama direktörü Hwang Seong-soo yaptığı açıklamada "Samsung'un Chelsea gibi bir takıma sponsor olmasının kendileri açısından çok önemli olduğunu ve verdikleri paranın çok da büyük olmadığını söyledi. Verdiğimizden fazla kazanıyoruz. Onun için bundan sonra daha büyük oynayacağız. Avrupa'nın önde gelen takımlarına da cazip teklifler götüreceğiz" dedi.
Kore medyasına göre ise Samsung Milan ve Barcelona'ya yıllık en az 30 milyon dolar teklif edecek. Opel ile anlaşması bulunan Milan'ın nasıl bir karar vereceğinden öte en önemli durum Barcelona'nın bu teklifi kabul edip etmeyeceği. Katalan halkının milli takımı olarak benimsenen Barcelona'da forma reklamı almamak bir gelenek haline geldi. Bakalım Samsung'un ısrarları karşısında ne kadar dayanacak...